Możesz dokonać rezerwacji dzwoniąc pod numer 733 205 005, wysyłając e-mail na adres parkingradomlotnisko@gmail.com lub wypełniając formularz rezerwacji na naszej stronie internetowej.
Nie jest to wymagane, jednakże bez wcześniejszej rezerwacji istnieje ryzyko braku wolnych miejsc parkingowych. Najlepiej zarezerwować miejsce kilka tygodni przed planowanym wylotem. W przypadku nagłej potrzeby, można skontaktować się z nami telefonicznie, a postaramy się znaleźć wolne miejsce nawet na następny dzień. Należy jednak pamiętać, że w szczycie sezonu (takim jak okres wakacyjny lub długi weekend) może to być trudne.
Tak, parking jest czynny 24 godziny na dobę. Przez cały czas na terenie parkingu znajduje się personel gotowy do udzielenia pomocy.
Opłaty za parking regulujemy w momencie przyjazdu gotówką, kartą płatniczą lub przy pomocy BLIK.
Transport na lotnisko odbywa się bezpośrednio z parkingu i jest dostępny dla klientów przez całą dobę. Prosimy o przybycie na parking 15 minut przed przewidywanym czasem przyjazdu na lotnisko. Po zarejestrowaniu pojazdu, samochód transferowy jest gotowy do odjazdu. Przejazd na lotnisko z parkingu trwa około 1 minutę.
Godzina przyjazdu na parking to planowany czas, w którym zamierzasz wjechać swoim pojazdem na nasz parking.
Godzina wyjazdu z parkingu to orientacyjny czas, w którym planujesz odebrać swoje auto po powrocie z lotniska. Zalecamy dodanie do czasu przylotu co najmniej 15 minut na odebranie bagażu i wyjście z terminala.
W przypadku potrzeby zmian w rezerwacji prosimy o kontakt bezpośrednio z parkingiem pod numerem 733 205 005 lub wysyłając e-mail na adres parkingradomlotnisko@gmail.com. Numer kontaktowy znajduje się w potwierdzeniu rezerwacji, które zostało wysłane na podany adres e-mail i numer telefonu. Szczegóły można uzyskać bezpośrednio od obsługi parkingu.
Jeśli przyjedziesz innym samochodem niż podany w formularzu rezerwacyjnym, nie ma problemu – zostaniesz wpuszczony na parking. Numer rejestracyjny podawany w rezerwacji jest jedynie ułatwieniem dla pracowników parkingu, a nie warunkiem koniecznym. Jeśli jednak chcesz wprowadzić zmiany w rezerwacji i podać numer rejestracyjny innego samochodu, skontaktuj się z nami bezpośrednio. Wysłaliśmy Ci już potwierdzenie rezerwacji wraz z naszym numerem telefonu i adresem e-mail.
Po złożeniu rezerwacji otrzymasz od nas e-mail z potwierdzeniem, zawierającym szczegóły rezerwacji oraz voucher. Voucher możesz wydrukować lub pokazać wersję elektroniczną pracownikom parkingu przy przyjeździe.
Tak, zdecydowanie. Możesz skontaktować się bezpośrednio z parkinem, by dokonać przedłużenia okresu postoju. W większości przypadków przedłużenie jest możliwe, ale wymaga wcześniejszej rezerwacji. Numer kontaktowy do parkingu znajdziesz w potwierdzeniu rezerwacji, które przesłaliśmy na podany przez Ciebie adres e-mail lub numer telefonu.
Zwykle zalecamy przyjazd na parking 30 minut przed planowanym czasem odlotu. W godzinach szczytu lub w przypadku różnych okoliczności przyjazd wcześniej może być konieczny.
Podczas składania rezerwacji istotne jest podanie dokładnej daty i godziny przyjazdu oraz wyjazdu, a liczba dni użytkowania parkingu zależy od tych informacji. Oznacza to, że jeśli przyjeżdżasz na parking 8 sierpnia po godzinie 23:59 i odjeżdżasz 12 sierpnia o godzinie 9:00, to rezerwacja powinna być dokonana na 4 dni. Doba liczona jest od 00:00 do 23:59. Jeśli nie jesteś pewien, na ile dni powinieneś zarezerwować miejsce parkingowe, skontaktuj się z obsługą parkingu, która pomoże Ci wybrać odpowiednią opcję.
Szukasz najlepszego parkingu w pobliżu lotniska w Radomiu? Zostaw swoje auto w bezpiecznym i strzeżonym miejscu. Zapewniamy bezpłatny transfer parking-lotnisko-parking nowoczesnymi, klimatyzowanymi busami. Nasze ceny zaczynają się już od 15 zł za dobę!